29 май 2012

Всяко зло за добро... / Bad luck, good luck

Един от най-гадните детски спомени ми е когато съм била болна от грип по време на зимната ваканция. И сега ми се случи почти същото - разболях се по време на четирите почивни дни за 24 май. Бях закотвена вкъщи, но не се чудих дълго и захванах да правя брошки - просто за тях имам най-много материали подръка. Първите две са за един и същи тоалет - да има избор:
One of the worst childhood memories is when I'm ill during school holidays. It happened again - we had four days off in a row for the 24th of May (the Day of the Cyrillic alphabet) and I fell ill. Stuck at home with a lot of materials at hand, I made some brooches. The first two were for one and the same prom dress:



А другите две са от познатия ви модел естествено рошави цветя, направени с пистолет за горещ въздух:
And I made two more with my hot air gun:





Хубава седмица на всички!
Have a nice week!

4 коментара:

  1. Брошките са чудесни!Ама как ги правите тези неща,те с ръка не докоснати?
    Много ми харесват диадеми с такива цветчета!
    Бързо оздравяване и много усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Също като паеля, но с други материали :) Благодаря за добрите пожелания!

      Изтриване
  2. Чудни са! Много богати и настина като цъфнали божури. А сега им е точно времето. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сравнението с божура ме ласкае :) А те са прекрасни цветя!

      Изтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!