11 януари 2016

New Year Luck / Нова година, нов късмет

What a great start of the new year 2016 - I received a generous amount оf beautiful artisan polymer clay beads in the mail from Dreams and Elements that I was so, so very lucky to win from the Bead Peeps (a closed Facebook group) Holiday Extravaganza. Thank you, Anastasia and Linda! Inspiration struck and I already made а necklace and bracelet.
Какво чудесно начало на новата 2016-та година - получих щедра пратка от Dreams and Elements с авторски мъниста от полимерна глина, които спечелих от празничната томбола на Bead Peeps (затворена фейсбук група). Благодаря, Anastasia и Linda! При вида на мънистата, вдъхновението ме споходи и направих гривна и колие.

I Love My Cat Necklace
Колие Обичам котката си


Knotty Knot Bracelet
Гривна Възел до възел


I used leather cords and knots in both pieces. I paired the fabulous cat from Dreams and Elements with polymer clay beads in the two colors of the focal in an asymmetric arrangement. In the bracelet, I paired the green and gold button from Dreams and Elements with dark burgundy & blue polymer clay beads and added red & gold beads for pop of color. For the record, here is my first piece of knotted leather jewelry.
Използвах кожени корди и възли. Невероятното коте от Dreams and Elements съчетах с мъниста в два цвята в асиметрична подредба. В центъра на гривната поставих мънисто-копче от Dreams and Elements в зелено и златисто и добавих контрастни мъниста в тъмночервено и тъмносиньо, а също и яркочервени със златист рисунък. Тук можете да видите и първото ми колие с кожа и възли.

Here are the rest of the beads - I am so lucky!
А ето и останалите мъниста - ама голяма съм късметлийка! 



4 коментара:

  1. I love the whimsical cat necklace. The leather (cord) knots add so much texture and visual interest to the piece

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you! I really like the cat necklace, too and even intend to keep it for myself :)

      Изтриване
  2. Много красиви и наистина вдъхновяващи! Да ти върви цялата година!

    ОтговорИзтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!