14 януари 2016

Имало едно време / Once Upon A Time

Не знам дали забелязахте новата рубрика "Имало едно време" в лявото поле под информацията за блога и за мен. В нея ще споделям по-стари публикации. Понякога се чудя аз ли съм направила всичко това :)
Did you notice the new gadget on the left sidebar just below the About me section?  It's called Once Upon A Time and will feature older posts. Sometimes I wonder if it was I who made all those things :)

По този повод да ви покажа какви съм ги вършила преди време :)
It's a good excuse to show you some other crafts I did in the past :)

Декупаж - липсва ми!
Decoupage - I miss it!




Животинчета от рециклиран филц
Recycled felt critters




Брошки-цветя от плат
Fabric flower pins


Префасониране на дънки
Jeans to shorts refashion


Джобарник от отрязания крачол на дънките
A thread catcher from the cut jeans


Все се надявам, че някога ще имам време и желание отново да правя и други нещица!
I really hope that some day I'll make other crafts again!

6 коментара:

  1. Ако знаеш само колко на време ми идва твоето "имало едно време " Роузи :)
    Бухалчето и таралежчето са прекрасни! Замислила съм един бебешки проект и точно такива нещица ми трябват ... но ще разбереш за това на по-късен етап ;)
    Поздрави с благодарност за споделеното!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер, радвам се много, че съм била полезна на някого! И ще очаквам с нетърпение какво ще сътвориш!

      Изтриване
  2. Аууууууу синьото яйце е при мен :) За всеки Великден се изважда да краси дома:) Благодаря ти че имам шанса да притежавам подаръче от теб :)
    Много успешна година :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехооо, и на тебе пожелавам здрава и успешна година! Много ме трогна това, че подаръчето ми още се ползва :)

      Изтриване
  3. You are multi-talented and obviously have a highly creative mind!! I suspect you NEED to create all the time!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Yes, indeed, Pearl! A part of my mind is always thinking about current and future projects but organization is the weak link ;)

      Изтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!