26 февруари 2017

Бижу-хамелеон / A Chameleon Piece of Jewelry

Имах едно парче тел с примки по цялата дължина, направени с кръглите клещи, и няколко идеи за него, които не проработиха.  Бях го оставила на работната си маса да ми вади очите (доста ефикасен мазохистичен подход). Един ден го извих на зигзаг, извадих необработени и кръгли мъниста флуорит, перли и кристали и започнах да ги увивам с тел в образувалите се отвори. Получи се доста гъвкаво и това ми даде идеята за бижу-хамелеон - колие и брошка. Кордата/верижката е с две закопчалки и се сваля изцяло, получената брошка се прикрепва с игла за шал или шапка.
There was this piece of wire with loops along its length and several ideas for it that didn't work. I had left it on my working table as a thorn in my side (masochistic but efficient). One day I curved it in a zigzag fashion, pulled out raw and round fluorite beads, pearls and crystals and started fixing them with wire. The final piece came out very flexible and this gave me the idea for a chameleon necklace-brooch piece. With hooks on both ends, the chain easily goes off and the piece becomes a brooch that can be attached to the garment with a shawl pin.



2 коментара:

  1. Софија, ланчето / брошот е феноменално! Ми се допаѓа изборот и комбинацијата на материјали!

    ОтговорИзтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!