19 юни 2017

Брошки от тел и морско стъкло / Wire Woven Sea Glass Pins

"Правиш ли брошки от морско стъкло и тел?" "Не." "Жалко!"
Въпросът безобидно увисна някъде в съзнанието ми, без да ме човърка особено. Наскоро все пак ми се наложи да го обмисля, трябваше да направя две брошки за подарък. Изпробвах няколко конструкции, но всички имаха един основен недостатък - стават много тежки и са подходящи само за плътно сако или палто, особено ако искате да са богато увити с интересно оплетена тел. Покрай тях направих и по-леки брошки и висулки, като използвах по-малки стъкълца и по-скромно увиване. Не съм сигурна дали ми харесват, а и дали ще се харесат. Ако отзивите са добри, по-нататък ще се опитам да разкажа и покажа вариантите и процеса на изработка.
"Do you make wire woven sea glass pins?" "No." "Why not?"
The question stuck in my head without bothering me too much. Until recently, that is, as I had to make two pins as a gift. I tried a couple of approaches but all had one and the same drawback - they came out too heavy and could be only worn on a thick jacket or coat, especially if you wanted them with generous and intricate wire weaving. I made some lighter pins and pendants with smaller sea glass pieces and humble weaving. I'm not so sure about them and I don't know whether people are going to like them. Depending on that, I will try to describe and show you the variants and working process sooner or later.




2 коментара:

  1. Your wirework makes my eye boggle out of my head. It's so intricate and delicate and wonderful!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Oh, I'm glad you like it, Hope! The brooches took me a while and I need to tackle a few issues but I may have found a new jewelry item for making!

      Изтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!