26 май 2022

На вълна "обици" / On an Earring-Making Spree

Не знам какво ми става с тези обици! И друг път съм казвала, че ги правя само защото е някак логично да мога да предложа. Но тази година като че ли съм се зарекла да направя колкото може повече :) А и лятото вече наднича през прoзорците и ме споходи вдъхновение.
I have no idea why but this year I've been making more earrings than ever! I usually do that just because I'm expected to. On the other hand, summer is around the corner along with new inspiration.

Стъклени мъниста за плетене, тюркоазен и аметистов чипс.
Seed beads, turquoise and amethyst chips.



"Дантелени" обици с цветчета от мъниста.
Lacy earrings with beaded flowers on top.


Бохо обици с палмови мъниста тагуа.
Boho earrings with tagua beads.



И още игриви модели за лятото :)
And even more playful designs for the summer :)





Интересното е, че въпреки нежеланието ми, идеите не спират да ме спохождат и темата вероятно ще има продължение :)
It's funny how the ideas keep coming despite my lack of enthusiasm, so there may be more :)

2 коментара:

  1. Great, I expect that you will soon do an all earrings show then. It could be fun.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ha, my earrings don't sell too well :) So maybe that was an attempt to find sellable designs. The first two pairs sold at my recent show, though, so I'm going to make more. I also displayed a box with discounted earrings that I was too lazy to dismantle and sold most of them, too :)

      Изтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!