30 септември 2022

Едно различно уроче / A Different Kind of Tutorial

"Завърши го" е едно старо предизвикателство на Никол Ханна. Състои се в следното - има инструкция, в която са посочени материалите и първите стъпки. Участниците сами трябва да довършат. Реших и аз да видя какво ли ще се получи :)
"Finish It!" was an old design challenge by Nicole Hanna. She posted the beginning of a tutorial and the participants had to make a finished design. I finally decided to try and see where it takes me :)



Сбърках на стъпка 3 😂 Не беше голяма грешка, но не ми се разплиташе. Опитах се да превърна дефекта в ефект и направих един медальон. След това повторих със същата грешка, и то преднамерено. Ето ги двата медальона.
I messed it up at step 3 😂 Not a big mistake but I didn't feel like unweaving. I concentrated on how to take advantage of the situation and made a pendant. Then I made one more, repeating the same mistake on purpose. Here they are.



Отношението ми към урочетата може да се изрази така: "Аха! А сега да направя нещо различно!" Урочето има потенциал и ще опитам отново. И това беше личното ми предизвикателство за септември!
Usually, my attitude to tutorials is like: "Aha! Now to make something different!" This tutorial has more potential and I intend to come back to it in the future. Anyway, September personal challenge - check!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!