11 януари 2023

Честита 2023-та! / Happy New Year 2023!

Любимото ми другарче в живота казваше: "Бай Розане (той ми измисли този прякор от Розантия), не знам дали съзнаваш колко израсна!" Имам хоби едва от десетина години, а той отдавна рисуваше и пишеше пиеси и сценарии. Изгубих го, но знам, че би искал да продължа. Не бих стигнала дотук без неговата любов, подкрепа и търпение. Благодаря ти за всичко, Христаки! Винаги ще ми липсваш!
My love and partner in life used to say: "Uncle Rozan (a nickname he coined for me from Rozantia), do you realize how far you've gone?" I started crafting late in life, while he was a painter and writer. I lost him but I know he would like me to go on. I wouldn't be here without his love, support, patience and appreciation. Thank you, Christo! I will always miss you!

Честита Нова Година с пожелание да градите скъпи спомени и да не се страхувате от нови предизвикателства!
I wish you all Happy New Year 2023! Make precious memories and embrace new challenges!



Накратко за миналата година:
  • лично предизвикателство ✔
  • онлайн предизвикателства ✔
  • участие в базари ✔
  • разчистване на запаси ✔
  • нови модели ✔
  • публикувани урочета ✔
  • редовни публикации в блога ✔
  • повече поръчки и продажби от Фейсбук страницата ми ✔
Here is a brief account of last year:
  • personal challenge ✔
  • online challenges ✔
  • participation in art shows ✔
  • downsizing my craft stash ✔
  • new designs ✔
  • new tutorials ✔
  • regular blogging ✔
  • increase of my Facebook page custom orders and sales 
Ето и 2022-ра в снимки.
Here is 2022 in pictures.

Колие на годината -  "Йо-хо-хо и бутилка ром"
Necklace of the year - Yo-ho-ho and a Bottle of Rum


Един нов и много харесван модел - тройно-увивни гривни, които могат да се носят и като колие.
A new design that became very popular - tripple-wrap bracelet-to-necklace pieces.


Колиета със стъклени мъниста-цветчета.
Necklaces with lampwork bauble flowers.


Ръчно изработени верижки.
Handcrafted chains.


Гривни от рециклиран кожен колан.
Bracelets from recycled leather belt.


Ще ми се да покажа снимките на всичките си любими бижута от миналата година, но е време за нови.
I wish I could show all my favorite pieces from last year but it's time for new ones.

2 коментара:

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!