15 юли 2024

Забравени модели 7 - оплитане на големи камъни / Neglected Designs 7 - Wrapping Large Stones

Преди две години ви разказах как оплитам големи камъни с отвор. Едрите камъни, особено необработените, ме привличат неудържимо и, както можете да се досетите, запасите ми са немалки. Време беше да поразчистя още от тях :) 
Two years ago I showed you how I wire weave large drilled stones. I find large stones, especially rough ones, very attractive, so I've stashed some. It was about time I cleared more of them :)


Това ме подсети за още един модел с големи камъни.
This reminded me of one more design for large stones.


В случая дори не се налага да измислям нови начини за разчистване, тези модели напълно ме удовлетворяват. Спира ме по-скоро липсата на предизвикателство, но съм оптимист по отношение на справянето с тези запаси.
I don't even have to come up with new designs, these are good enough for me. It's the lack of challenge that hinders the process of downsizing but I'm optimistic.

2 коментара:

  1. I checked out your other tutorial which I had somehow missed previously and it is a great idea to spear a wire through the weave to hold the bead. If you want new variations you could always try different 'head shapes' on that wire tip.

    ОтговорИзтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!