29 декември 2011

И-и-и... от филц :) / Some handmade gifts for me, too

Получих страхотни ръчно изработени подаръци за Коледа, с които искам да се похваля. Като тази елха от степани пуловери, невероятна е!



И-и-и... тази блестяща коледна играчка от филц:



Тук може да разгледате целия албум.

И-и-и... бродиран разделител за книга - персонален, изпълнен върху пластмасова канава.


Всичко това е изработено от човека, който ме накара да повярвам в себе си :)

И още един изненадващ подарък от Цвети - филцова коледна звезда с дантелено цвете. Изненадващ, защото филцът е от по-новите й увлечения. Звездичката е много красива и си намери мястото на елхата ни.



Весело посрещане на Нова Година и да си пренесем в нея само хубавите спомени и мечти!

I received some soft and cuddly handmade gifts, too. A recycled sweater Christmas tree (if you see it, you will feel an urge to cuddle it, believe me!), a felt bauble, a hand embroidered personal bookmark (with my name on it) and a felt star with a lace rosette. All beautiful additions to our Christmas tree! You can see more of those gifted girls' creations here and here.

1 коментар:

  1. Благодаря ти, мила, за хубавите думи! Ти си носеше всичко в себе си, колкото аз съм те накарала да повярваш в себе си, толкова и ти си ми дала сили и стимул на мен.
    Филцовата звездичка от Цвети е страхотно готина!

    Успешна Нова изпълнена с време за проекти и креативност година на всички!

    ОтговорИзтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!