17 юни 2021

До луната и назад / To the Moon and Back

Нали знаете, че колкото по-дълго отлагате нещо, толкова по-малка е вероятността да го направите? Отдавна бях замислила да префасонирам едни неудачни луни от тел и ги държах на видно място, за да ме дразнят :) И-и-и, шест месеца по-късно съм готова!
You know how the longer you postpone something, the lesser the probability you do it. I had planned a makeover of some wire wrapped moon pendants back in January and kept them in sight to bug me :) And, here they are six months later!


Използвах усукани разноцветни остатъци от тел, за да запълня  празното пространство между двете луни. Харесва ми винтидж визията. Ето и още една идея за оползотворяване на остатъци от тънка тел. 
I twisted a bunch of leftover thin wire to fill in the negative space between these two moons. I like the vintage look. Here is one more idea for utilizing leftover thin wire.


Това ме подсети да опитам и с едни рамки за обици от кутията "последен шанс" и така ги спасих от сигурно изхвърляне :)
This reminded me to try with some earring frames from the last-chance box thus saving them from throwing out :)


Дали не влагам прекалено много енергия в такива неща? Ако ги бях разглобила и прибрала кристалчетата, отдавна да съм забравила за тях. От друга страна, получи се интересен модел, който вероятно никога няма да повторя :) Впрочем, на третата луна загубих търпение и запазих само кристалчетата. Но и това също ме накара да се почувствам добре :)
I wonder if these projects are worth the energy? Had I cut the wire and salvaged the crystals, they would've been long forgotten. On the other hand, there you have an interesting design, unlikely to be reproduced ever :) By the way, I lost my patience on the third moon and just salvaged the crystals. Felt good, too :)

2 коментара:

  1. yes, sometimes it feels better to cut the piece and reuse the beads. But the its a waste of the time and effort that we put in it, in the first place.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. That's right, Divya! It's just that I can't help it to try an idea when it strikes, as was the case.

      Изтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!