15 юли 2015

Кой е късметлията? / Winner of the Giveaway

Благодаря на всички, които се отзоваха на молбата ми да помогнат с избора на име за бъдещия ми онлайн магазин. Именно красивите и интересни имена на вашите сайтове и магазини, от една страна, и оригиналните ви предложения, от друга, направиха решението ми толкова трудно. Благодаря на тези, които ме подкрепиха да използвам собственото си име :) Почти съм взела решение, но ми трябва още малко време да свикна със звученето му. А кой спечели подаръчето ли? Номерирах участниците по реда на коментарите и използвах безплатната опция на random.org за избор на победител.
Thanks everybody who responded to my request to help me with the name of my online store. It is the beautiful and interesting names of your sites, on the one hand and the original suggestions, on the other that made my decision so difficult. Thank you to those of you who encouraged me to use my own name :) I think I've made my choice but I need to get used to the sound of it :) And now, who won the giveaway? I numbered all the eligible entries by order of commenting and the free option of random.org for random drawings did the rest.
  1. vilini
И победителят е: / And the winner is:

Васил Копчев! Честито (на съпругата му, де)! Очаквам на rozantia@gmail.com адрес, предпочитана висулка и дали да е закачена на верижка или корда, също и дължината.
Vassil Kopchev! Congratulations (to his wife)! Please, e-mail to rozantia@gmail.com which pendant do you prefer, chain or cord and what length as well as your mailing address.

Имам и свидетел - Веселина Петрова (No. 7)! Освен ако не отрече, защото не спечели ;)
Veselina Petrova (No. 7) witnessed the draw unless she denies because she didn't win ;)

2 коментара:

  1. Еее ... честито на късметлията който ще зарадва своята половинка! Аз не губя кураж ...очаквам и следващ тираж :)
    Поздрави Рози и успех с начинанието мила! А името ти звучи чудесно да знаеш :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Само да имам поводи за раздаване на подаръчета :) :) :)

      Изтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!