19 август 2022

Гривни от рециклиран кожен колан / Recycled Leather Belt Bracelets

Напоследък с лекота се лишавам от неудобни неща като коланите, например. Предимствата на зрялата възраст :) Изхвърлих всички и запазих само един доста плътен с идеята да го използвам за гривни. За останалото се досещате - тел и морско стъкло.
One of the perks of aging for me was discarding uncomfortable things from my life with satisfying ease. Like wearing belts, for instance :) I ditched them all years ago except for a very thick one to try and use for bracelets. The rest is wire and sea glass.




Знаете ли за какво ме е яд? Понякога правя неща просто за да оползотворя запасите си и в повечето случаи знам, че няма да ги повторя. А от тези гривни бих правила още, но подозирам, че ще ми е трудно да намеря толкова дебела и здрава кожа :(
You know what's bugging me? Sometimes I make stuff just to utilize my stash. Most often it's jewelry I'm never going to make again. But now that I'd love to make more of these bracelets, it will probably be hard to find leather this thick and sturdy :(

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!