22 ноември 2023

Базари 2023 / Art Shows 2023

След Ковид пандемията базарите се изнесоха на открито и въпреки по-голямата посещаемост, има и доста неудобства. Справям се, макар да не се спогаждаме с дъжда и вятъра, да не говорим за зимния студ. Благодарна съм, че имам приятели, които ми помагат с логистиката. Старая се да участвам веднъж месечно за да имам време за подготовка, защото освен обичайните за мен по-фрапантни модели, трябва да поддържам и по-минималистични.
After the Covid pandemic, the art and craft shows moved predominantly to open spaces. It means a lot more visitors but also inconveniences. Most I can handle but rain and wind are my enemies and so are freezing temperatures. I am so grateful to all my friends who help me with the logistics. I'm trying to participate at least once a month in order to be able to replenish my inventory with both statement and minimalist pieces.

Това са обичайните ми по-изчистени модели, които вървят задължително с атрактивни камъни.
Here is my go-to minimalist design, attractive stones being a must.




Ето и някои по-фрапантни :)
And some statement pieces :)




Освен това, гривните ми от панти и тройно-увивните, които могат да се носят и като колиета, всеки път предизвикват голям интерес и не мога да спра да ги правя 😀
Besides, my hinged bracelets and the triple-wrap ones that also work as necklaces, have become increasingly popular and I can't stop making them 😀



Тази година беше добра по отношение на базарите. Не знам дали защото се стремя постоянно да разнообразявам асортимента си или плетенето с тел става все по-популярно у нас, но тенденцията ми харесва!
I did some very successful shows this year. No idea why, though - is it that I'm always trying to add new designs or wire weaving is becoming more popular here? Anyway, I like the tendency!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!