16 септември 2021

Размисли по време на отпуска / Reflections During Vacation

По време на тазгодишната отпуска пътувахме до Белоградчик и после си останахме вкъщи. Обичам да пътувам, да попивам атмосферата на местата, които посещавам и тези усещания остават в мен завинаги. За моя изненада, хареса ми да си стоя и вкъщи. Имах време и за малко домакинстване, и за хобито си, и за следобедни коктейли ;) Трябва да отбележа, че съпругът ми откри удоволствието от готвенето след пенсионирането си и много ме отменя. 
This year we traveled to Belogradchik (a town in Northwest Bulgaria) for a short vacation, followed by staycation. I love to travel, to breathe in the atmosphere of other places and it stays with me forever. Surprisingly, I also loved the staycation. I had time for some chores, my hobby and afternoon cocktails ;) As my husband discovered the pleasure of cooking after retirement, he did most of it. 

Ето какво направих през това време.
Here is what I made this past week.

Унисекс медальони с нефрит. 
Unisex pendants with jade.



Брошки с морско стъкло, оплетено с тел.
Brooches with wire woven sea glass.



Двустранни колиета с камъчетата на Niuffa.
Two-sided pendants with the stones of Niuffa.



Медальон с ахатова плочка.
A pendant with an agate slab.


Имах и време да поукрася опаковъчни кутийки, така оползотворих малко панделки от запасите си плюс отметнах и едно старо предизвикателство за опаковане на подаръци и правене на панделки :)
I also had time to decorate some gift boxes thus using up my ribbon stash and catching up on a neglected gift wrapping and bow making challenge :)


И малко снимки от пътуването.
And some pictures from our short trip.

Белоградчик / Belogradchik


Феноменалните Белоградчишки скали са се формирали в продължение на 230 милиона години! 
This is what 230 million years of rock formation looks like (just a small part of the Belogradchik Rocks)! Do check out the link for some phenomenal pictures!









Стигнахме и до размислите :) Като по-млада си представях, че когато се пенсионирам ще правя най-любимите си неща - ще чета книги, ще гледам телевизия, ще ходя на кино и на театър. Работата все още заема важна част от живота ми, но тази седмица ми показа, че не е невъзможно да се наслаждавам и на пенсионирането. Понеже ми е време, де...
Time for the reflections :) When I was younger, I pictured myself doing my most favorite things in retirement - reading books, watching TV, going to the movies and theatre. Work is still an important part of my life but this past week showed me that I could also enjoy retirement. It's time, you know...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!